זכותך כצרכן לביטול עסקה הינה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981,
תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010 וכן בהתאם לאמור בלשונית "מדיניות החזרות והחלפות" באתר זה.
לביטול עסקה שבוצעה דרך אתר זה, ניתן לפנות למספר הבא: 03-7358000 (שלוחה 0), או באמצעות המייל: menashez@brimag.co.il ,
בדואר רשום או במסירה ידנית, לכתובת:
השקמה 19, אזור, מיקוד: 5800191, קומה 2 - בימים א'-ה' בין השעות 08:30 - 16:00, או בפקס, למספר: 15337387405
לחילופין, ניתן למלא את הטופס המופיע מטה:
השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
* לביטול עסקה שבוצעה באחד מסניפי מטרו יש לפנות לסניף בו בוצעה הרכישה, או לחילופין, למספר 03-7358230 או למייל: eliramg@brimag.co.il
* לביטול עסקת שירות ותחזוקה שנעשתה דרך ברימאג שירות בע"מ בלבד, ניתן לפנות: דרך הוואטסאפ במספר 052-8828404; בטלפון – במספר 8404*;
באמצעות המייל : main@brimag-service.co.il
בדואר רשום או במסירה ידנית, לכתובת: הבנאי 12, חולון, מיקוד: 5885006, קומה 1, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 17:00, או בפקס, למספר: 03-5584293.
* לביטול עסקה שבוצעה באתר של אחד מהמשווקים המורשים של החברה, או באחד מהסניפים של המשווקים המורשים של החברה,
כפי שאלה מפורטים באתר זה, יש לפנות לאתר או לסניף בו בוצעה העסקה בלבד.